maanantai 2. syyskuuta 2013

Almost a month

Siis melkein kuukausi siitä kun astuin ensimmäisen kerran Amerikan mantereelle. Viimeisen kahden viikon aikana ei ole tapahtunut mitään erityisen kummallista. Koluun, treeneihin, kotiin, sama juttu joka arki päivä. Ensimmäiset kunnon Cross country kisat oli viime torstaina ja voi herranjestas sitä osallistuja määrää: lähes sata joukkuetta jossa jokasessa 10-60 kisaajaa. Kisa meni mun kohdalla ihan hyvin ja pääsin omaan tavotteeseeni: en ollu viimenen ees omasta joukkueesta :)
Viimeviikon sunnuntaina olin mun aluevalvojan ja sen pojan kanssa käymässä villikissa puistossa(vähän niinku eläintarha), johon sijoitetaan huostaanotettuja tiikereitä, leijonia yms. Huostaanotetulla meinaan esim. yksityisomistajilta, jotka on ottanu tiikerin pennun, mutta ei ookkaan pystyny huolehtimaan siitä taikka Las Vegasin kissanäytöksissä huonosti kohdeltuja leijonia.
Oli ihan hieno paikka, mutta kaikista paras juttu oli että mä pääsin silittelemään pikkusta tiikerin pentua. Se oli ihan SUPER söpö :D









Perjantaina olin kattomassa ensimmäistä kertaa jalkapallo peliä. Se oli mun oma koulu vastaan Highlands Ranch, toistensa pahimmat vastustajat. Pitkän aikaa näytti että Ranch voittaa ylivoimaisesti, mutta viimesellä minuutilla mun koulu tuli ja voitti muutamalla pisteellä. Oli siis aika jännä peli :)
Tänään maanantaina on Labour Day eli vapaata koulusta. Sunnitelmissa ei oo yhtään mitään(paitsi yks englannin essee pitäis kai kirjottaa...). Eilen muuten tein mokkapaloja ja nää tykkäs ihan hirveesti, saan varmaan alkaa tehä niitä joka sunnuntai :D

Mukavaa maanantaita sinne Suomeen!!

Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti