lauantai 20. huhtikuuta 2013

Colorado calling!!

Hello!! :D

Niinku viime postauksesta varmaanki jo huomas oon ihan sika innoissani tosta isäntäperheestä ja sijoituksesta!! Sain siis viime maanantaina soiton hostmomilta ja olin ihan sika innoissani. Se sitten kertoili kaikenlaista ja nyt ollaan muutamat viestit vaihdeltu puolin ja toisin. Perheessä on siis viis lasta, äiti, isä ja pikkunen koira. Vanhin lapsista on mua vuoden nuorempi tyttö ja nuorin on kahdeksan. Neljä tyttöä ja yks poika :) Äiti on kotiäiti ja vaan siis isä käy töissä, tosin sekin kai tekee aika paljon töitä kotoa käsin. Mun koulu tulee olemaan tosi lähellä, vaan puolen mailin päässä ja se hostmom sano, et se koulu näkyy melkeen niitten takaikkunasta. Sijainti on siis Colorado, Douglas. Se on ihan Denverin kyljessä mikä on ihan sika kiva. Läheltä löytyy siis suurkaupunki sekä kansallispuistoja. Plus Aspeniin on vaan joku 3h matka :D
http://en.wikipedia.org/wiki/Colorado
Maroon Bells Aspen.jpg

recording-studios-in-denver-colorado.jpg
Ainoo, mikä vähän ihmetyttää on, et YFU:lta ei oo tullu vielä mitään informaatioo tosta perheestä. No onneks mun uus American family oli nin aktiivinen ja otti muhun heti yhteyttä :D
Tänään on ollu ihan sika hieno päivä! Aurinkoista ja lämmintä-> Kesäfiilis :D


Heidi

3 kommenttia:

  1. paljon onnee! :) pakko oli kommentoida ku oon itekki lähössä nyt coloradoon vaihtoon ens syksynä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! Mihin päin Coloraadoo oot menossa??

      Poista
    2. meeen todennäkösesti evergreeniin, joka on siinä aika denverin vieressä :) entäpä sä?

      Poista